CURSURI DE GRAFICA III

Cursuri de vara pentru copii sedinta a-VII-a.
  Asa cum v-am spus voi continua sirul povestirilor despre cursule de pictura pentru copii desfasurate in cadrul Atelier Cristian Scutaru.In sedinta a-VII-a au intrat in luna graficii unde vor experimenta si invata noi tehnici .S-a facut o prezentare a cursului dupa care a urmat lectia de grafica :colaj cu ajutorul unor imagini din reviste sau carti -tema -peisaj inspirat din lumea subacvatica sau din jungla sau din imaginatie . Am invatat sa dam frau liber imaginatiei ajutati de tehnica colajului dar si sa avem rabdare sa compunem imagini noi prin suprapunerea unor fragmente , ne-am inpirat putin arta colajului sec. XXI ..Dupa ce am realizat o scita de idee am trecut la decupat sau rupt si apoi lipit .Lucrarile sunt geniale :


Valentin 9 ani



Tudor 6 ani

Mihai 8 ani

V-am scris o definitie a colajului pentru care nu au inteles bine :
COLÁJ ~e n. Procedeu în arta modernă care constă în compunerea unui tablou prin lipirea a unor elemente eterogene, în scopul obtinerii unui efect de ansamblu. /collage
 
Noi grupe din septembrie  la  :ATELIER Cristian Scutaru Str. Tudor Arghezi nr. 13, Sector 2 Bucuresti langa Ambasada Americii
Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati :crsscutaru@yahoo.com , tel 0740363925 sau 0721615501 Cursul se desfasoara sambata de la 10 la 12.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

CURSURI PICTURA ADULTI

Curs de initiere in Design Vestimentar!

CURSURI DE GRAFICA PENTRU COPII