DEATHLINE



DEATHLINE



Traim intr-o societate in care totul se obtine repede, se consuma repede si se pierde la fel de repede,in care individul se plictiseste repede, dorindu-si cu aceeasi rapiditate altceva. Traim, astfel, intr-un cerc vicios in care totul moare mai repede, fiecare dorinta, fiecare etapa a existentei noastre, fiindca posibilitatea atingerii unui anume scop, a indeplinirii unei anumite dorinte materiale este accesibila oricui. Si astfel inlocuim multumirea spirituala, constientizarea frumusetii fiecarui moment al existentei noastre, unicitatea lui cu fuga dupa diverse placeri materiale, efemere, superficiale si foarte usor de uitat, ce duc la plictiseala si, evident, la goana dupa un alt scop material la fel de facil ca si primul.

Prin acest fenomen am trecut si eu, asa incat , apropiindu-ma de varsta de 30 de ani mi-am dat seama ca pana acum traisem intr-un univers inchis, multumit de scopurile mediocre pe care mi le atingeam, de anturajul mediocru in care ma invarteam si nu realizam de ce de fiecare data ramaneam cu cate un regret sau cu senzatia ca puteam sa exploatez mai mult fiecare clipa a fiecarei varste . Am realizat ca momentele care au trecut nu se mai repeta, ele mor, iar eu regret acele lucruri pe care le-am facut gresit sau pe care nu le-am facut atunci cand aveam cum.

Deodata fiecare etapa din viata devenise importanta si ireversibila.

Proiectul consta in realizarea unor serii de autoportrete prezentate in diverse etape ale existentei mele de pana acum .Sunt portrete dramatice, prin senzatia de apasare, de sufocare pe care o creeaza colajul metalic(sub forma de solzi) ce va domina intreaga suprafata a lucrarii, lasand sa se vada doar anumite expresii ale fiziomomiei mele (sugestive pentru etapa reprezentata).















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DESEN IN CREION

LUMEA SUBACVATICA

DESEN IN CARBUNE -Incepatori