CURSURI DE GRAFICA PENTRU COPII

Cursuri de vara pentru copii sedinta a-V-a.
  Asa cum v-am spus voi continua sirul povestirilor despre cursule de pictura pentru copii desfasurate in cadrul Atelier Cristian Scutaru.In sedinta a-V-a au intrat in luna graficii unde vor experimenta si invata noi tehnici .S-a facut o prezentare a cursului dupa care a urmat lectia de grafica : desen in penita cu tus sau pix cu gel si tema a fost copacul vietii.(mi-am permis sa fac un versus intre copii si adulti)
Am invatat sa dam frau liber imaginatiei ajutati de tehnica penitei, ne-am inpirat putin din arta decorativa a sec.XIX si XX sau din legende, mituri si basme .Dupa ce am realizat o scita de idee, invatam sa hasuram cu penita cu tus, sa redam umbra prin hasura suprapusa, facem elementa decorative si stilizam forme vegetale.Am invatat sa folosim laviul obtinut prin diluarea tusului.Iata primele desene :



Maria


Mihai

Tudor


Valentin


Locatie :ATELIER Cristian Scutaru Str. Tudor Arghezi nr. 13, Sector 2 Bucuresti langa Ambasada Americii
Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati :crsscutaru@yahoo.com , tel 0740363925 sau 0721615501 Cursul se desfasoara sambata de la 10 la 12.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DESEN IN CREION

LUMEA SUBACVATICA

DESEN IN CARBUNE -Incepatori