VARA ASTA SUNT ARTIST !

Din dorinta de a impartasi experianta in domeniul artelor plastice, am inceput un proiect menit sa incurajeze creativitea si imaginatia persoanelor interesate sa invete lucruri noi , sa experimenteze, sa se relaxeze pictand .
ATELIER Cristian Scutaru iti ofera sedinte de recreere prin arta, un spatiu in care sa visezi, si indrumatori profesionisti .
Modulul pentru incepatori a inceput acum ceva timp asa ca in cele urmeaza va voi prezenta realizarile cursantilor.
In a -III -a si a-IV-a sedinta s-a facut o prezentare a cursului dupa care a urmat  lectia de grafica : desen in penita cu tus sau pix cu gel si tema a fost copacul vietii.
Am invatat sa dam frau liber imaginatiei ajutati de tehnica penitei, ne-am inpirat putin din arta decorativa a sec.XIX si  XX sau din legende, mituri si basme .Dupa ce am realizat o scita de  idee, invatam sa hasuram cu  penita cu tus, sa redam umbra prin hasura suprapusa, facem elementa decorative si stilizam forme vegetale.Am invatat sa folosim laviul obtinut prin diluarea tusului.Iata primele desene :


Cristi


Ramona


Liviu



Locatie :ATELIER Cristian Scutaru Str. Tudor Arghezi nr. 13, Sector 2 Bucuresti langa Ambasada Americii
Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati :crsscutaru@yahoo.com , tel 0740363925 sau 0721615501

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DESEN IN CREION

LUMEA SUBACVATICA

DESEN IN CARBUNE -Incepatori