CURSURI DE GRAFICA

Modulul intitulat "curs de pictura pentru incepatori " ce se desfasoara la Atelier Cristian Scutaru, a inceput acum ceva timp asa ca in cele urmeaza va voi prezenta realizarile cursantilor.
 In a -V-a sedinta s-a facut o prezentare a cursului dupa care a urmat lectia de grafica : pastel -tema reproducere dupa un artist din sececulul trecut. Am invatat sa dam frau liber imaginatiei ajutati de tehnica pastelului, ne-am inpirat putin din pictura sec.XIX si XX ..Dupa ce am realizat o scita dupa reproducere, invatam sa hasuram cu pastelul, sa obitinem nuante prin hasura suprapusa,  si  sa stilizam forme vegetale si personaje.Un lucru nou pentru cursanti a fost si intelegerea si cunoasterea operei pe care si-au ales sa o reproduca( curentul artistic din care face parte artistul ).Lucrarile sunt exceptionale  :


Maria

Mihaela

Cristi

Liviu


Ramona



Locatie :ATELIER Cristian Scutaru Str. Tudor Arghezi nr. 13, Sector 2 Bucuresti langa Ambasada Americii
 Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati :crsscutaru@yahoo.com , tel 0740363925 sau 0721615501 Cursul de pictura se desfasoara in fiecare marti de la  ora 19 la 21 .

Va asteptam cu drag !

Comentarii

  1. Buna
    Numele meu este Iacob Constantin si va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-lantul-amintirilor.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice).
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra.
    Va doresc toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

CURSURI PICTURA ADULTI

Curs de initiere in Design Vestimentar!

CURS PICTURA MURALA